Over

Adresbeheer

Transport Manager werd ontwikkeld naar de vraag van de transportindustrie. We merkten dat er nood was naar een systeem dat de bedrijfsprocessen integreert tot één systeem. Op deze manier heeft het volledige bedrijf toegang tot 1 database die altijd de meeste recente gegevens bevat.

Mogelijkheden

Voordelen

Voordelen in het kort

Onze oplossing is speciaal toegespitst op transportbedrijven. Dat betekent dat u met uw transportbedrijf een pakket in handen heeft dat op maat gemaakt is voor uw bedrijf. Door jarenlange samenwerking met transportbedrijven kennen wij de wensen en noden van transportbedrijven. Onze oplossing is daarop afgestemd. Door een modulaire constructie van de transport database staat deze open tot uitbreiding naar uw wensen als bedrijf.

Het is ook mogelijk om via externe toegang toegang te hebben tot de database applicatie zodat er ook mobiel of thuis informatie opgevraagd of aangepast kan worden.

Licenties

Bij ons betaalt u niet voor het aantal licenties, maar enkel voor de oplossing zelf. Bij uitbreiding van het bedrijf moeten er dus geen extra licenties aangeschaft worden, zoals bij de concurrenten wel het geval is. U betaalt enkel voor het opzetten en onderhoud van dit systeem. Waar vergelijkbare database oplossingen licenties per gebruiker vragen, vragen wij één enkele prijs voor het opzetten, ongeachte het aantal gebruikers. Dat betekent dat onze oplossing flexibel en schaalbaar is.

Besparing

Door middel van onze oplossing heeft u een duidelijker overzicht op de kosten en winsten die uw bedrijf genereert. Op deze manier kan u kort op de bal spelen bij veranderende markten. Op een eenvoudige manier krijgt u een duidelijk overzicht van de facturen van uw klanten en leveranciers. Door middel van de verschillende overzichten kunt u vlug zien wanneer er zich problemen voordoen.

U hebt op elk moment een actueel overzicht over het gehele bedrijf. Geen problemen meer met adressenbestanden die niet up-to-date zijn, informatie-tekorten door afwezige werknemers of collega's. U kunt real-time de omzet van uw klanten bekijken, onmiddellijk het financieel resultaat van uw bedrijf zien, alle lopende bestelopdrachten bekijken.

Omdat elk bedrijf verschillend is, passen wij onze database oplossing naar de noden van uw bedrijf aan. Op die manier ondersteunt onze oplossing uw bedrijfsprocessen, in plaats van uw bedrijfsprocessen aanpassen naar de oplossing, zoals bij veel concurrende oplossingen het geval is.

Screenshots

Hieronder ziet u een aantal screenshots van de database. Klik op de afbeelding om een grotere versie te zien. Deze afbeeldingen vormen slechts een beperkte selectie van de mogelijkheden.

Overzicht van facturen Beheer van ritten Afdrukweergave van factuur Overzicht van ritten
Overzicht facturen Beheer ritten Afdrukken facturen Overzicht ritten